De Reis - Reisverslag uit Stara Kamienica, Polen van AOC Oost - WaarBenJij.nu De Reis - Reisverslag uit Stara Kamienica, Polen van AOC Oost - WaarBenJij.nu

De Reis

Door: Harm Laan

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

30 Oktober 2016 | Polen, Stara Kamienica

Het begin van de reis, we moesten om 7 uur verzamelen achter de school bij de schuur. Harm was een half uur te vroeg en Erik was 5 minuten te laat. We gingen rond kwart over 7 op weg richting Polen. Na ongeveer 2 uur rijden met onze chauffeur Toby gingen we pauze houden bij een tankstation in Duitsland, na een kwartiertje vervolgde we onze weg naar Polen. Uiteindelijk zijn we om 4 uur aangekomen op plaats van bestemming. We gingen het terrein verkennen wat we met de werkdagen moeten doen daarna gingen we onze tassen pakken en de kamers verdelen onder de aantal personen. Een uurtje later gingen we naar de supermarkt en toen we daar klaar waren gingen we uiteten met z'n allen. Na het eten gingen we weer terug naar onze bestemming en gingen ons voorstellen aan Mirella nu zitten we dit verhaal te typen.

Later gaan we gezellig bij elkaar zitten, spelletjes doen en praten.

• 01 November 2016 - 20:25

Tini Brunsveld:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.,en hopen dat het daar goed bevalt,veel (werk)plezier.