samen werking poolse studenten - Reisverslag uit Stara Kamienica, Polen van AOC Oost - WaarBenJij.nu samen werking poolse studenten - Reisverslag uit Stara Kamienica, Polen van AOC Oost - WaarBenJij.nu

samen werking poolse studenten

Door: Erik Daalder

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

04 November 2016 | Polen, Stara Kamienica

vanmorgen zijn wij om 7uur begonnen met het ontbijt, hierna zijn we begonnen met voorbereidend werk, omdat wij deze dag een samenwerking samen zouden hebben met Poolse studenten, waar wij eerder deze week op bezoek zijn geweest. er zijn groepjes gemaakt tussen ons en de Poolse studenten, waarna er verschillende werkzaamheden zijn uitgevoerd, dit moest allemaal in het Engels worden overlegt, af en toe ging dit erg lastig waardoor er dingen werden uitgelecht met handen en voeten. we zijn om 13uur wat gaan eten met zijn allen. na het vertrek van de Poolse student hebben we het werk afgerond, hierna hebben we om het kampvuur gezeten en als afsluiting zijn we uiteten geweest.

Met vriendelijke groet,
Erik Daalder