werkdag 1 - Reisverslag uit Stara Kamienica, Polen van AOC Oost - WaarBenJij.nu werkdag 1 - Reisverslag uit Stara Kamienica, Polen van AOC Oost - WaarBenJij.nu

werkdag 1

Door: Timo Huberts

Blijf op de hoogte en volg AOC Oost

31 Oktober 2016 | Polen, Stara Kamienica

Vanmorgen hebben we eerst lekker ontbeten met verse broodjes. Toen zijn we naar buiten gegaan om een dag te gaan werken aan de akkers. We hebben veel met bielzen gesleept om die naar de akkers te brengen. Dat hebben we met 4 man gedaan met behulp van een paar stammen om de bielzen makkelijker te verplaatsen, want ze waren best zwaar. Daarnaast zijn 3 man bezig geweest met het realiseren van een trap. Ook zijn 2 man het bos in geweest om een aantal bomen weg te zagen. De rest heeft gezorgd dat de bielzen waterpas om de akkers kwamen. Bij 2 van de 3 akkers is dat zo goed als klaar. Vanmorgen was het nog de kat uit de boom kijken, maar vanmiddag waren we goed op elkaar afgestemd. We hebben ook veel takken verzameld van wat er allemaal nog lag. Daar hebben we nu een kampvuur van gemaakt, waar we vanavond bij gaan zitten en een paar welverdiende biertjes nuttigen.